PILIHAN DI TANGAN DAN BUDGET ANDA

PILIHAN DI TANGAN DAN BUDGET ANDA

Thursday 31 December 2020

SPEARMINT


SPEARMINT mempunyai bau yang lebih lembut daripada PEPPERMINT.
Mempunyai fungsi yang sama sajer ngan PEPPERMINT. Bagi yang rasa bau PEPPERMINT nie lebih kuat mintynya korang boleh pilih SPEARMINT.

PREMIUM STARTER KIT @ STARTER BUNDLE sebelum neh tak de SPEARMINT tapi YL HAVEN atau nama lama STRESSAWAY. Tapi disebabkan nama STRESSAWAY dalam proses relabelling terpaksa tukar ngan SPEARMINT.

Ramai yang frust, tapi SPEARMINT banyak sangat benefit yang jarang orang explore. Saya hanya share pe yang saya guna sebab saya tak pandai nak mereka or bohong benefit produk kalau tak pakai. 

PICKY EATER

Saya banyak guna SPEARMINT untuk tackle isu picky eater anak saya. Saya akan blend bersama ngan ORANGEORANGE so depa feeling hepi bila nak makan. Bau ORANGE pun da mampu buat orang jadi addicted kan. De yang tanya baper drop nak letak ye. Sebenarnya ikut je rasa nak drop. Nak guna neat pun boleh tapi buat patch test kulit sesuai tak dengan kulit anak korang.

Saya memang blendkan SPEARMINT + ORANGE then setiap lepas mandi anak-anak  akan roll sendiri kat perut or sapu je kat mana yang dia orang nak.


MINYAK RAJIN DAN NEKKAN SEMANGAT

SPEARMINT juga dikenali sebagai minyak rajin dan meningkatkan semangat. Geng oilers yang kebanyakan share, dia orang guna bila time nak lipat baju😂. Diffuse je senang, yang mana malas dalam rumah automatik jadi rajin😁 Kain yang berminggu-minggu tak lipat terus settle berbakul-bakul penangan dek SPEARMINT


FOKUS

Bila saya de task or keja yang perlu diselesaikan saya suka diffuse SPEARMINT + LEMON sebab rasa boleh fokus dengan keja yang nak kita buat. Mengikut kajian LEMON juga mampu nekkan 55% fokus bila time study or keja. 


KEPALA BERDENYUT 

Pe la kepala berdenyut nie kan.Jangan salah faham na 😂 .Kalau tak de PEPPERMINT tak pe SPEARMINT pun dapat bantu kurangkan sakit kepala korang. cer try. Kalau tak de effect means korang perlukan EO yang lebih powerful seperti MGRAIN, DEEP RELIEF, MARJORAM DLL


RASA MUAL

Bila perut rasa tak selesa serupa orang peknen je kan guna la SPEARMINT. Perut berangin ke. Bau lembut sangat cam ubat gigi korang je, kalau guna COLGATE la. Saya pengguna tegar YL so semua rangkaian produk dari YL saya guna termasuk la ubat gigi


LAIN -LAIN

Boleh juga guna untuk kulit sensitif dan rasa gatal.SPEARMINT rasa minty so bila de kulit yang gatal ia boleh mengurangkan rasa nak menggaru tuh.

Kalau korang perasan SPEARMINT ada dalam produk SLIQUE. Fungsi dia untuk tingkatkan metabolisme dalam badan. So boleh juga guna untuk diet korang.

Ia juga membantu penghadaman korang. EO yang wajib korang usung dalam handbag ye selain DIGIZE dan PEPPERMINT. Rasa tak selesa perut sapu je, InsyaALLAH membantu

Banyak lagi benefit SPEARMINT sebenarnya nak kupas satu persatu jenuh berjela post neh 😂. Korang boleh explore dan mencuba sendiri. Jangan takut untuk mencuba sebab EO neh tidak memudaratkan badan tapi membantu masalah yang korang hadapi. InsyaALLAH

EMOSI

Jangan tak tahu SPEARMINT juga boleh tackle isu emosi ye. Nak tau emosi apa? Penyakit MALAS 😂. sapu je kat pancreatic duct tu, idok pun diffuse je la kalau rasa malas sangat nak sapu.hahahaha


HARGA BUKAN AHLI: 

RM 65.50 (5ml)
TERMASUK POSTAGE

Untuk yang da AHLI korang da tau harga so tak yah mention da la ye. Sila rajinkan diri belek pricelist anda ye😜


Nak tau details lanjut untuk jadi ahli silalah rajin diri wasap me hokey







No comments:

Post a Comment