PILIHAN DI TANGAN DAN BUDGET ANDA

PILIHAN DI TANGAN DAN BUDGET ANDA

Tuesday 24 July 2018

BODY EASE MASSAGE OIL


BODY EASE MASSAGE OIL campuran minyak sayuran tulen dan beberapa jenis EOs seperti Wintergreen, Vetiver, Eucalyptus Radiata, Marjoram, Eucalyptus Globulus, Thyme, Peppermint, Juniper dan Lemongrass.

Semua minyak pati di atas sesuai untuk menghilangkan segala sengal-sengal badan. Memang disarankan korang guna untuk mengurut satu badan atau kaki-kaki or bahagian badan yang sakit.

Sis memang guna Body Ease Oil ini + Clove + Pan Away untuk massage kaki sis yang sentiasa lenguh akibat tengah peknen. Biasa la orang peknen nie sana sakit sini sakit nie la penyelesaian. Mai sejuk kadang kaki rAsa nak cramp ambik BODY EASE yang sis DIY tu massage kaki setiap malam sebelum nak tido memang banyak membantu la sebab dia beri kesan panas seperti minyak panas.

Yang ada mak suka lumuq minyak panas kat badan tak tau pe bahan dalam minyak tersebut patut la hadiahkan kepada mereka. Tak rugi pun malahan dapat pahala lae ada la.

Yang dalam pantang boleh juga guna BODY EASE atau V6 campur dengan EO Lemongrass ka Ginger ka dan maner-maner yang bersesuaian la. Memang kuar abis segala angin kus-kus dalam badan tuh..hehehehe

HARGA RETAIL : RM207.00
HARGA PROMO: RM180.00
(236ML)
TERMASUK POSTAGE YE

Nikmati Harga AHLI 24% dengan sign up sekarang..

Nak order boleh WhatsApp sis ye:

No comments:

Post a Comment