PILIHAN DI TANGAN DAN BUDGET ANDA

PILIHAN DI TANGAN DAN BUDGET ANDA

Saturday 1 December 2018

EO YG BABY AMZAR GUNA KETIKA TAK SIHAT

EO YANG BABY AMZAR GUNA KETIKA TAK SIHAT

4 jenis EO nie la yang saya blend masukkan dalam roll on dillute dengan carrier oil V6 dari Young Living bila Amzar selesema pada umur 2 minggu dan demam akibat kena injection untuk 2 bulan. Baby bila demam memang doc tak akan bagi ubat kecuali paracetamol. Itupun ambil dalam dos yang rendah.

Tapi sejak jadi pengguna tegar Young Living memang saya tak bagi langsung ubat pada baby Amzar. Blend Immune Booster nie yang saya gunakan dengan sapu di point3 tertentu sekerap yang mungkin sampai suhu badan dia turun. Alhamdulillah baby Amzar sesuai dengan blend Immune Booster yang saya buat.

Saper cakap tak berbaloi jika korang beli Set Premium Starter Kit (PSK). Semua de kegunaan. Kebanyakannya EO dalam PSK memang saya gunakan untuk baby Amzar. 

 Nie gambar Amzar demam akibat dek kena inject 2 bulan. cari tuala untuk jerlum tak jumpa terus grab Baby Wipes Seedling Baby. Memandangkan baby wipes nie de lavender dan aloevera yang berfungsi menyejukkan terus letak kat dahi dia dan lap tempat2 yang panas ternyata tidak mengecewakan suhu badan turun weh..hehehe




Utk maklumat lanjut dan ingin dptkn 24% harga EO boleh WhatsApp...






1 comment: